Cursus plukken voor (bijna)trimmers of eigenaren.

Er wordt mij regelmatig gevraagd of ik cursussen plukken strippen en alles wat daarbij komt kijken wil geven. Ook zijn er eigenaren die zelf aan de slag willen. Inmiddels heb ik twee cursussen gegeven, Dat was ontzettend leuk en leerzaam. Zowel degene die wilde leren plukken, als de mensen die hun eigen hond hebben getrimd gingen blij en met een mooi resultaat naar huis. De cursus wordt op zaterdag ochtend om 10 uur gegeven, iedere maand behalve de zomermaanden. De bedoeling is dat u zelf een hond meeneemt, van het ras wat u wilt leren trimmen.u kunt uw eigen spullen ook mee nemen, dan kan ik u leren daarmee te werken. Uiteraard kunt u ook de gereedschappen van hier gebruiken, dan kunt ook even testen voordat u iets aanschaft. Maximaal drie cursisten, met twee begeleiders, dus veel persoonlijke aandacht. U krijgt een complete beschrijving mee naar huis, dus kunt alles terug lezen. Per uur betaald u 50 euro, maar we streven ernaar binnen vier uur klaar te zijn, om het voor de honden ook leuk te houden. Koffie, thee en wat lekkers zitten erbij in. Voor vragen en opgeven kunt u bellen naar 06-23492496, of mailen naar hondensalonhaar@gmail.com. hartelijk welkom!

Geef een reactie